تپش قلب شیدا

سلام بر ریحانه حیدر

تپش قلب شیدا

سلام بر ریحانه حیدر

تو را به جای همه ی کسانی که نشناختم
دوست می دارم
تو را به جای همه ی روزگارانی که نمی زیسته ام
دوست می دارم
برای خاطر عطر نان گرم
و برفی که آب می شود
و برای خاطر نخستین گل ها،
تو را به خاطر دوست داشتن
دوست می دارم
تو را به جای همه ی کسانی که دوست نمی دارم
دوست می دارم

یا زهرا

پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
جمعه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۴، ۰۶:۱۴ ب.ظ

ای دل می رسند از راه...فرزندان روح الله...

مداحی بسیار زیبا و دلشنین میثم مطیعی در مورد شهدای تازه تفحص شده... 



لینک دانلود:


God Bless You...






  • ریحانه ها

نظرات  (۲)

شهدای مظلوم غواص که با دستانی بسته، زنده بگور شدند هیچ‌گاه شرف و عزت خود را با دشمن، معامله نکردند. موقعیت امروز ما از شرایط  ۱۷۵شهید غواص عملیات کربلای۴ بدتر و سخت‌تر نیست؛ پس توجیهی نخواهیم داشت اگر به بهانه‌ی رفع تحریم‌ها، بخواهیم بر سرِ هویت، عزت و هیبت خود، معامله کنیم.

پاسخ:
کاملا درسته...
الهی اهدناالصراط المستقیم.

سلام . وبلاگ خوبی داری . دوست دارم از حالا با هم دوست شیم و به وبسایت هم نظر بدیم . پس از حالا بیا به مطالب هم نظر بدیم .

ادرس سایتم : www.parska.ir
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی