تپش قلب شیدا

سلام بر ریحانه حیدر

تپش قلب شیدا

سلام بر ریحانه حیدر

تو را به جای همه ی کسانی که نشناختم
دوست می دارم
تو را به جای همه ی روزگارانی که نمی زیسته ام
دوست می دارم
برای خاطر عطر نان گرم
و برفی که آب می شود
و برای خاطر نخستین گل ها،
تو را به خاطر دوست داشتن
دوست می دارم
تو را به جای همه ی کسانی که دوست نمی دارم
دوست می دارم

یا زهرا

پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
دوشنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۴، ۰۶:۳۳ ب.ظ

letter 4 u




letter 4 u



>> click<<


+

گنجینه‌های اسلامی را در موبایلتان بخوانید + دانلود نرم افزار


 نرم افزار "گنجینه" مجموعه‎ای ارزشمند شامل چهار کتاب برجسته و ارزشمند مسلمانان و شیعیان: قرآن، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه و مفاتیح الجنان بوده که در نوع خود اولین و جامع ترین نرم افزار دینی - مذهبی چهارزبانه (فارسی،عربی،انگلیسی و اسپانیایی) در نشر دیجیتال با  قابلیت نصب در هر نوع گوشی موبایل دارای سیستم عامل آندروید و  ios محسوب می شود.

  • ریحانه ها

نظرات  (۱۳)

  • گردان سایبری خیبر
  • سلام اگه مطالب ارزشی خودتان تولید کردید حتما به سایت ما آمده و اطلاع دهید تا ما نیز آن را با نام خود شما انتشار دهیم ! 

    منتظر فعالیت جدی شما هستیم یاعلی 
    تو را به جای همه ی کسانی که نشناختم
    دوست می دارم
    تو را به جای همه ی روزگارانی که نمی زیسته ام
    دوست می دارم
    برای خاطر عطر نان گرم
    و برفی که آب می شود
    و برای خاطر نخستین گل ها،
    تو را به خاطر دوست داشتن
    دوست می دارم
    تو را به جای همه ی کسانی که دوست نمی دارم
    دوست می دارم

    این نوشته خوب بود

  • ضد صهیونیسم
  • خیلی خیلی متشکر
    شما هم لینک شدید
    پایدار ومستدام باشید.
  • سید محمد میرهاشمی
  • عالی ........... 
    پاسخ:
    نظر لطفتونه:)
    مجموعه ای فراتر از راز (The Secret) __ نرم افزار تبلیغات برروی وایبر مخصوص کامپیوتر 100% رایگان __ قدرتمندترین کتاب های دسترسی به هدف,تضمینی و تست شده __ آدرس سایت :  WWW.RAZ.US.PN
  • جامانده از خدا
  • سلام ممنون از حضورتون
    وب خوبی دارید موفق باشید
    موفق باشید
    یاعلی
  • سید هادی حسینی
  • سلام  و تبریک بخاطر وب خوبتون
    با افتخار لینک شدید و تشکر از حضورتون در وبلاگ من
    منتظر تشریف فرمایی های بعدی تون هستم
    یاعلی
  • سید محمد میرهاشمی
  • سلام
    وبلاگ با محتوا و خوبی دارید...
    ممنون از اینکه به ما سر زده بودید...
    ما شما رو لینک کردیم...
    یا حق
  • ذره ی ناچیز
  • اللهم احفظ امامنا...

    خدا خیرتان دهد

    یاعلی...
  • مارال رئیسی
  • با سلام.
    به روز کردم.اگر میشه بهم سر بزنید و نظر بدید
    باتشکر
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی