تپش قلب شیدا

سلام بر ریحانه حیدر

تپش قلب شیدا

سلام بر ریحانه حیدر

تو را به جای همه ی کسانی که نشناختم
دوست می دارم
تو را به جای همه ی روزگارانی که نمی زیسته ام
دوست می دارم
برای خاطر عطر نان گرم
و برفی که آب می شود
و برای خاطر نخستین گل ها،
تو را به خاطر دوست داشتن
دوست می دارم
تو را به جای همه ی کسانی که دوست نمی دارم
دوست می دارم

یا زهرا

پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
پنجشنبه, ۹ مهر ۱۳۹۴، ۱۰:۵۸ ق.ظ

مگس های خونه ی ما...

تو خونمون یه مگس هست


جلوی آینه که می ره فک می کنه اونور آینه هم یه خونه بزرگه...


 با شتاب پرواز می کنه به سمت جلو...


محکم می خوره به آینه...


حالا حافظش سه ثانیس اما مگه دردشو حس نمی کنه؟؟؟


برمی گرده عقب


دوباره باشتاب میره می خوره تو آینه...


حالا بیا حالیش کن که مگس عزیز من اونور آینه چیزی نیست...


دفعه پیش هم امتحان کردی هااااااااااااااا


نبود...


داشتم رصدش می کردم


فک کنم هفت هشت باری این کارو کرد...


می گن آدم هر روز یه چیزی تازه یاد می گیره


حتی از مگس...


مدیونید فک کنید به این سخنرانی دکتر روحانی مچکریم مربوط می شه...

>>کلیک<<


  • ریحانه ها

نظرات  (۱)

  • شبیه یاس ....
  • کلیپ ندیدم ولی کلا قضیه مگس فوق العاااااااده بود.....
    پاسخ:
    ببین خب...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی