تپش قلب شیدا

سلام بر ریحانه حیدر

تپش قلب شیدا

سلام بر ریحانه حیدر

تو را به جای همه ی کسانی که نشناختم
دوست می دارم
تو را به جای همه ی روزگارانی که نمی زیسته ام
دوست می دارم
برای خاطر عطر نان گرم
و برفی که آب می شود
و برای خاطر نخستین گل ها،
تو را به خاطر دوست داشتن
دوست می دارم
تو را به جای همه ی کسانی که دوست نمی دارم
دوست می دارم

یا زهرا

پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
دوشنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۴، ۱۱:۴۴ ب.ظ

هم فکری

عکسعکسعکس


اینها جامدادی هستن که من برای خودم ،خواهر و برادرم درست کردم.خیاطی هم بلدم اما دوست دارم تصاویر و نوشته هایی که روشون میزنم از علائم غربی و صهیونیستی نباشه.و کاملا اسلامی-ایرانی باشه.

این دو نوشته که روشون نوشتم به ذهنم رسید.

اگر شما هم چیزی به ذهنتون می رسه بهم بگید.درست کردم عکسشو می ذارم حتما.

  • ریحانه ها

نظرات  (۴)

سلام، با تشکر از شما

 

"هم فکری"

 

با آدرس:http://www.nobateshoma.ir/?p=32422

 

در سایت جامع وبلاگ نویسان استان سمنان انتشار یافت.

 

هدیه سایت نوبت شما: پیامبراکرم (ص): " همانا خداوند کار های بزرگ و مرتفع را دوست دارد و کارهای پست و  بی مقدار را نمی پسندد".

 

 یا علی

سلام. طاعات قبول
می بخشید شما از وبلاگ نویسان استان سمنان هستید؟
طرح های این مطلبتون بسیار زیبا هستن
بخصوص که کار خودتونه
ماشاء الله

با اجازه تو سایت منتشر می کنیم.

متشکر
یا علی
پاسخ:
خیر.سمنانی نیستم.
خیلی ممنون.لطفا از ملت بخواهید طرح های خودشون را هم بگن.
ممنون
یاعلی
  • بهاره تهرانی
  • کشتن منوع←prohibits killing
    یهودی نباش←jews do not
    غزه←Gaza
    بشریت←Humanity
    منجی←savior
    شیعه←shiite
    امید وارم خوب بوده باشن
    پاسخ:
    بله خوبه ممنون
  • بهاره تهرانی
  • سلام خیلی خوشگلن هنرمندیا
    بزار با مامانم مشورت کنم بعد بهت میگم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی