تپش قلب شیدا

سلام بر ریحانه حیدر

تپش قلب شیدا

سلام بر ریحانه حیدر

تو را به جای همه ی کسانی که نشناختم
دوست می دارم
تو را به جای همه ی روزگارانی که نمی زیسته ام
دوست می دارم
برای خاطر عطر نان گرم
و برفی که آب می شود
و برای خاطر نخستین گل ها،
تو را به خاطر دوست داشتن
دوست می دارم
تو را به جای همه ی کسانی که دوست نمی دارم
دوست می دارم

یا زهرا

پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
پنجشنبه, ۴ تیر ۱۳۹۴، ۰۶:۱۴ ب.ظ

من مسلمانم...

من مسلمانم...
منم که رسیدن پیامبرم را حضرت نوح و ابراهیم(ع) و موسی(ع) و عیسی(ع) مژده داده بودند...
زیرا که پیامبر مهر بود... رحمة للعالمین بود... 
خدا انسان را آفرید تا عاشقش شود... با فرستادن محمد(ص) عشقش را تمام و کمال فرستاد و با دستان پرمهر علی(ع) مردم را به سمت این عشق راهنمایی کرد...
عشق او مهر است،صلح است، نور است...
چه کسی از نور فرار می کند؟!چه کسی از عشق متنفر است؟!چه کسی از صلح بیزار است؟!


و ما ارسلناک الا رحمة للعالمین
and we have not sent you but as a mercy to the worlds



من پاسبان عشقم...
من مصداق اشدّا علی الکفار و رحما بینهم هستم...
بمیرد خفاشی که تاب دیدن کورسویی از نور را ندارد...

مُّحَمَّدٌ رَّسُولُ اللَّهِ وَالَّذِینَ مَعَهُ أَشِدَّاء عَلَى الْکُفَّارِ رُحَمَاء بَیْنَهُمْ 

 Muhammad is the Apostle of Allah, and those with him are firm of heart against the unbelievers, compassionate among themselves

من عاشقم...
من از نفرت متنفر و عاشق عشقم...
من عاشق صلحم... من از نفرت انگیزان متنفرم... من از کسانی که می خواهند دایره ی عشق را کوچک و نابود کنند متنفرم...از کسانی که می خواهند جلوی عشق پرده بکشند و آن را پنهان کنند...من از کسانی که می خواهند نور خدا را با دهانشان خاموش کنند بیزارم...

 یُرِیدُونَ أَن یُطْفِؤُواْ نُورَ اللّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَیَأْبَى اللّهُ إِلاَّ أَن یُتِمَّ نُورَهُ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ

They desire to put out the light of Allah with their mouths, and Allah will not consent save to perfect His light, though the unbelievers are averse

من شیعه ام...
امام من است که دست های پر مهرش را بر سر جهان می کشد و آن را نوازش می کند... نسیم مهر او به هر کسی کم یا زیاد می رسد...
امام من است که وقتی بیاید دست و پای جنگ طلبان و نفرت انگیزان و قاتلان صلح بسته می شود...



من مسلمانم...
در زمانی که همه روی پنجه پاهایشان می ایستند تا قدشان بلند شود،من رو بروی گل سرخ عشق سر روی خاک می سایم تا سرم به فلک برسد...

فَإِنَّ العِزَّةَ لِلّهِ جَمِیعًا

surely all honor is for Allah


من ریحانه ام...
زمانی که دختر داشتن ننگ بود، پدرم محمد (ص) مرا ریحانه بهشتی نامید و در این زمانی که ارزش دختر به ظاهرش است، من در زیر سایه ی غیرت پدرم علی(ع) و هر روز با گرمی نگاه خدا،عاشق تر از دیروز زندگی را سپری می کنم.

من مسلمانم...
قبله ام یک گل سرخ
جا نمازم چشمه،مهرم نور...
دشت،سجاده ی من...
من وضو با تپش پنجره ها می گیرم...
در نمازم جریان دارد ماه...جریان دارد طیف...سنگ از پشت نمازم پیداست...
همه ذرات نمازم متبلور شده است...
  • ریحانه ها

نظرات  (۵)

سلام...خودت نوشتی؟؟؟ زیبا بود واقعا...
با افتخار لینک شدی...
  • راه آفتاب
  • با سلام. وب جالبی دارین. خوشحال میشم به وب من هم سری بزنید. اگه مایل بودین . با هم تبادل لینک انجام بدیم . با سپاس
  • بهاره تهرانی
  • منم 2ماه هست که چار میپوشم
    خیلیییی خوشحالم 
    حالا جالبش اینکه دوستام .....
  • ضد صهیونیسم
  • سلام خسته نباشی دلاور
    مطالبت عالیه

    پاسخ:
    خیلی ممنون
  • محمد محمدیان
  • مطلب این پستتون بسیار زیبا بود

    موفق باشید
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی