تپش قلب شیدا

سلام بر ریحانه حیدر

تپش قلب شیدا

سلام بر ریحانه حیدر

تو را به جای همه ی کسانی که نشناختم
دوست می دارم
تو را به جای همه ی روزگارانی که نمی زیسته ام
دوست می دارم
برای خاطر عطر نان گرم
و برفی که آب می شود
و برای خاطر نخستین گل ها،
تو را به خاطر دوست داشتن
دوست می دارم
تو را به جای همه ی کسانی که دوست نمی دارم
دوست می دارم

یا زهرا

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
دوشنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۴، ۰۸:۴۵ ب.ظ

ورود بچه حزب اللهی ممنوع!!!

چند وقته همش می رم کلیپ حزب الله می بینم...آهنگ های مقاومت گوش می دم...

دلم تنگه 

واسه عشق

واسه سادگی و دیانت و مردانگی و عشق...

دوسشون دارم...

برادران حزب اللهیمونو می گم...

انقدر این چن وقت با خس و خاشاک و گرگ و روباه نشست و برخاست کردیم که دلم تنگ شده واسه عشق و غیرت...

یادش بخیر دوران احمدی نژاد

این کلیپ از اون دورانه:<<کلیک>>

چه شوری

چه عشقی

می بینید پرچم های ایران و حزب الله و لبنان رو چقدر قشنگ و شیرینه وقتی قاطی هم در هوا می رقصند...

دشمن چقدر حرص می خورد وقتی اینا رو می دید...نه؟

اسرائیل...آمریکا...ابلیس...

چقدر حرص می خوردن ها...

دلم گرفته...

تنگه...

تنگ واسه اون همه شور و شوق و عشق...

خدایا...

ما گناه کاریم.

اما...

تو تنهامون نذار

افراد پست و ذلیل را بر ما مسلط نکن...

افراد با عزت را رهبران و جلوداران ما قرار بده...

  • ریحانه ها

نظرات  (۴)

  • شبیه یاس ....
  • کجااااایییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    چرا نیستی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    دلم تنگیده برااااااات :))))
    احسنت
  • خانومی مهربون
  • واقعا راست گفتی
    جالبه تورم هم متورمه
  • شبیه یاس ....
  • جانا سخن از زبان ما می گویی...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی